Tornar a l'inici

Article

Una empresa gironina promociona al Barça als aeroports

Visit Serveis Turístics, l’empresa editora de la revista GiDona, ha estat la responsable de crear l’acció promocional que el FC Barcelona va realitzar als aeroports de Barcelona, tant a la T1 com a la T2 , i també a l’aeroport de Girona , amb motiu del Trofeu Joan Gamper i de la final de la Supercopa d’Espanya. Visit Serveis Turístics va realitzar diferents estands a les zones més exclusives d’arribades de passatgers a les diferents terminals , amb diferents murals i figures de jugadors a mida real que van fer que els milers de turistes que arribaven a Catalunya es fessin diferents fotos amb els seus ídols. El motiu de la promoció era informar dels partits així com dels punts de venda pels partits. L’èxit va ser total, aconseguint, en part gràcies a aquestes accions, que el Camp Nou tant durant el Trofeu Joan Gamper com durant la Final de la Supercopa, on els socis no els valia l’abonament, s’emplenés amb més de 90.000 espectadors. Visit Serveis Turístics va néixer fa 12 anys com empresa especialitzada en màrqueting als aeroports, editant diferents guies com Visit Girona ( ara com a portal web) i Visit Barcelona, realitzant accions promocionals a diferents aeroports, i des de fa més de 7 anys editant la revista que teniu a les vostres mans.

Tornar a l'inici