• Facebook
  • Twitter
  • Instagram
📞 Tel. 617 30 60 30 · 📧 gidona@gidona.com
Gidona
  • INICI
  • REVISTES
  • VIVÈNCIES
  • ENTREVISTES
  • VIATGES
  • DELICATESSEN
  • NOTÍCIES
  • OPINIÓ
  • CONTACTE
  • SUBSCRIU-TE
  • Cercar
  • Menu Menu

7 consells per promocionar la teva marca a TikTok

Yolanda Expósito
Community Manager i Fotògrafa professional

Si la teva empresa es dirigeix a centennistes, un públic jove, de la generació Z, TikTok pot ser una plataforma d’allò més interessant per donar a conèixer la teva marca, sigui creant els teus propis continguts, treballant amb influencers o llançant una campanya de publicitat de pagament. I és que TikTok per a empreses és, cada vegada més, una realitat.

Aquí tens alguns consells imprescindibles per poder començar a treballar en aquesta jove xarxa, que és la reina entre el públic més jove.

  1. Detecta si aquí hi ha la teva buyer persona

Recorda que és una xarxa social formada majoritàriament per centennials i ells són els més actius, encara que, segons les últimes dades, el 41% dels tiktokers tenen entre 16 i 24 anys. Això vol dir que també hi ha una bona representació de millennials, i segurament també comptes d’altres generacions o perfils d’empresa.

  1. Mimetitza’t amb la plataforma

És imprescindible que el teu equip i tu passeu un temps familiaritzant-vos amb la plataforma. TikTok és una xarxa molt divertida i informal, que es basa sobretot en vídeos de playback amb cançons populars, encara que cada vegada està diversificant més els seus continguts. Ves pensant com pots integrar-hi la teva  marca.

  1. Crea continguts divertits

No cal que creem vídeos súper sofisticats. Necessitem donar una imatge fresca i divertida que cridi l’atenció a la nostra buyer persona.

  1. Crea reptes amb etiqueta

Crear reptes divertits és un dels principals objectius dels joves en aquesta xarxa. Amb balls, playbacks o accions, per exemple, aquí els joves esperen ser reptats per així demostrar com en poden arribar a ser, de creatius. Només has de posar una etiqueta repte (challenge hashtag) i aconseguir que els seguidors ho facin.

Si animes que influenciadors usin el teu repte amb etiqueta, es difondrà més de pressa i els tiktokers s’animaran a generar contingut derivat.

  1. No promocionis de manera directa la teva marca, producte o servei

Als tiktokers no els agrada la publicitat. Encara no hi estan acostumats i els produeix rebuig, encara que des de juliol del 2020 es poden crear comptes self-service de publicitat i cada vegada serà més habitual la promoció pagada de marques. Però, per adaptar-te a aquesta realitat, sigues original i fes que arribin a tu de maneres indirectes i oferint valor a l’usuari.

  1. Crea continguts de 15 segons

Si estàs començant, et recomanem que creïs vídeos tan sols de 15 segons o menys. Per què? Perquè segons una bona estratègia de videomàrqueting, al principi els usuaris no et coneixen, així que dedicaran poca part del seu preuat temps a mirar-te. Només et prestaran més atenció quan et coneguin. Així que si vols generar comunitat, comença per no passar dels 15 segons amb els teus vídeos, i més endavant, quan tinguis diversos seguidors, llança’t a crear vídeos més llargs, de fins a 60 segons.

  1. Treballa amb influencers

Els influenciadors de TikTok ja compten amb audiències molt interessants dins de la plataforma i pots aprofitar-los per ampliar el teu abast. Com que la generació Z rebutja tot el que s’assembli a la publicitat tradicional, treballar amb influenciadors tiktokers pot ajudar-te a connectar amb ells.

Yolanda Expósito

www.yolandaeb.com

Compartir aquesta entrada
  • Compartir a Facebook
  • Compartir a Twitter
  • Share on WhatsApp
  • Compartir a Pinterest
  • Compartir a LinkedIn
  • Compartir a Tumblr
  • Compartir a Vk
  • Compartir a Reddit
  • Compartir per correu

Video Gidona

https://www.gidona.cat/wp-content/uploads/2019/01/anunci-gidona.mp4

Entrades recents

  • Diana Stirbu
  • Les xifres de criminalitat baixen un 20% a Figueres durant el tercer trimestre
  • Girona acollirà una nova edició de la Marató de Donants de Sang del 8 al 15 de gener
  • L’Espai Gironès dona 10.000€ de la campanya solidària a l’IDIBGI per lluitar contra la Covid-19
  • Novetats gironines destacades a l’edició 2021 de la Guia Michelin
© Copyright - GiDona. Powered by YolandaEB
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • INICI
  • REVISTES
  • VIVÈNCIES
  • ENTREVISTES
  • VIATGES
  • DELICATESSEN
  • NOTÍCIES
  • OPINIÓ
  • CONTACTE
  • SUBSCRIU-TE
Innsbruck llafranc prohibeix tovalloles per guardar espai Palafrugell prohibeix deixar tovalloles a les seves platges per guardar esp...
Scroll to top
  • Aviso Legal
  • Política de Privacidad
  • Política de Cookies
  • Configuración de Cookies
Esta web utiliza cookies propias y de terceros para su correcto funcionamiento y para fines analíticos. Al hacer clic en el botón Aceptar, aceptas el uso de estas tecnologías y el procesamiento de tus datos para estos propósitos. Ver
Privacidad