• Facebook
  • Twitter
  • Instagram
📞 Tel. 617 30 60 30 · 📧 gidona@gidona.com
Gidona
  • INICI
  • REVISTES
  • VIVÈNCIES
  • ENTREVISTES
  • VIATGES
  • DELICATESSEN
  • NOTÍCIES
  • OPINIÓ
  • SALUT
  • MASCOTES
  • CONTACTE
  • SUBSCRIU-TE
  • Cercar
  • Menu Menu

Els descomptes de sortida se situen entre el 20 i el 50%

Girona, 01 de juliol de 2022 – Tot i que la campanya de rebaixes d’estiu donava el seu tret de sortida el 26 de juny, festiu d’obertura permès, el gran gruix del comerç de proximitat de Girona és avui quan comença les rebaixes, segons se n’extreu de la consulta realitzada per l’associació Girona Centre Eix Comercial als establiments associats. El sector arrenca la campanya amb descomptes d’entre 20 i 50% i n’espera incrementar les vendes en relació amb l’any 2021 amb percentatges ben diferents, d’entre el 3 i fins al 10%, segons respostes.
La vicepresidenta de Girona Centre Eix Comercial, Mercè Ramírez de Cartagena, informa que les grans cadenes i franquícies van començar les rebaixes la setmana de Sant Joan, però que el comerç local s’ha esperat fins avui, tot i que fa temps que el calendari de descomptes ja no té un límit temporal. Hi ha un consens general entre el petit comerç de seguir ´la normativa catalana`, que estableix que la campanya comença 1 de juliol i dura fins el 31 d’agost, i “per això poques botigues locals han obert el cap de setmana”, explica. Tot i això, bona part del comerç associat fa temps que fa “rebaixes especials” dirigides al client habitual. “És una manera de fidelitzar al client”, subratlla. La representant del sector també indica que l’impacte de les rebaixes d’estiu ha deixat de ser “el que era” però confia que “siguin bones”, especialment en el sector de la moda i complements.
El turisme: factor clau
Així mateix, l’agrupació de comerciants Girona Centre Eix Comercial, amb més de 200 comerços associats, assenyala el turisme de la ciutat com a “factor clau” per a una bona campanya. “L’estranger i sobretot el turisme familiar que ve a Girona busca quelcom diferent que pot trobar al comerç local i no a les grans franquícies”, assegura la vicepresidenta. “Això ens afavoreix”, concreta.
pluralcomunicacio

Compartir aquesta entrada
  • Compartir a Facebook
  • Compartir a Twitter
  • Share on WhatsApp
  • Compartir a Pinterest
  • Compartir a LinkedIn
  • Compartir a Tumblr
  • Compartir a Vk
  • Compartir a Reddit
  • Compartir per correu

Video Gidona

https://www.gidona.cat/wp-content/uploads/2019/01/anunci-gidona.mp4

Instagram

Follow on Instagram

Pàgines

  • INICI
  • REVISTES
  • VIVÈNCIES
  • ENTREVISTES
  • VIATGES
  • DELICATESSEN
  • NOTÍCIES
  • OPINIÓ
  • SALUT
  • MASCOTES
  • CONTACTE
  • SUBSCRIU-TE

Entrades recents

  • FESTA DE LA CERVESA DE PLATJA D’ARO
  • VIVÈNCIES d’Octubre: Edith Bagué, una dona dissenyadora i empresària, representant les tendències de la roba italiana, al costat de la marca LIUJO
  • n189 Octubre 2023
  • NISSAN CAMPS MOTOR GIRONA
  • Por del fracàs
© Copyright - GiDona. Powered by YolandaEB
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
El director del resort Hapimag evacuat per l’incendi de Castell d’Aro:...Torna el Dalí de Figueres
Scroll to top
  • Aviso Legal
  • Política de Privacidad
  • Política de Cookies
  • Configuración de Cookies
Esta web utiliza cookies propias y de terceros para su correcto funcionamiento y para fines analíticos. Al hacer clic en el botón Aceptar, acepta el uso de estas tecnologías y el procesamiento de tus datos para estos propósitos. Ver
Privacidad