• Facebook
  • Twitter
  • Instagram
📞 Tel. 617 30 60 30 · 📧 gidona@gidona.com
Gidona
  • INICI
  • REVISTES
  • VIVÈNCIES
  • ENTREVISTES
  • VIATGES
  • DELICATESSEN
  • NOTÍCIES
  • OPINIÓ
  • CONTACTE
  • SUBSCRIU-TE
  • Cercar
  • Menu Menu

Els turistes francesos, protagonistes de la campanya de la Costa Brava i el Pirineu de Girona per al mercat francès

Al juliol el Patronat de Turisme Costa Brava Girona de la Diputació de Girona va endegar la campanya «Les vacances sont pour déconnecter-connecter», dirigida al mercat francès —el primer mercat emissor de turisme internacional per a la destinació— amb l’objectiu d’atendre la petició del sector de reforçar aquest mercat i de captar turisme francès per contribuir a reactivar turísticament la demarcació de Girona aquest estiu atípic.

 

En aquesta segona fase, es presenta la destinació des del punt de vista dels visitants del país francòfon per tal d’intentar pal·liar les conseqüències de les recomanacions fetes pel primer ministre del Govern francès, Jean Castex, als seus ciutadans de no viatjar a Catalunya.

Amb la implicació del sector turístic públic i privat s’han preparat una sèrie de testimonials amb un missatge clar, precís i concret, que han donat turistes francesos amb l’objectiu d’incentivar l’arribada de visitants d’aquest país. Alhora que relaten en primera persona l’experiència viscuda, conviden els conciutadans a venir al nostre territori i gaudir-ne; a gaudir dels establiments turístics i de la seva oferta d’activitats. Aquests videoclips posen en relleu la sensació de proximitat, confiança i seguretat que han viscut els turistes en la seva estada en algun dels enclavaments que conformen la Costa Brava i el Pirineu de Girona.

Els vídeos es distribuiran en l’àmbit digital, principalment a través del canal de YouTube CostaBravaPirineu on s’ha creat una llista de testimonials i les xarxes socials per a una ràpida difusió, amb la intenció de captar l’atenció i arribar al màxim d’audiència possible. Així mateix s’ha editat un vídeo de 20 segons que es visualitzarà a suports digitals francesos com Disney i France TV traslladant el missatge de destinació que aplica tots els protocols.

El Patronat de Turisme Costa Brava Girona segueix atent a l’evolució de la situació i en contacte amb el sector i l’Agència Catalana de Turisme treballant en accions comunicatives enfocades als mercats de proximitat

Text amb negrites, titols, links ….

Compartir aquesta entrada
  • Compartir a Facebook
  • Compartir a Twitter
  • Share on WhatsApp
  • Compartir a Pinterest
  • Compartir a LinkedIn
  • Compartir a Tumblr
  • Compartir a Vk
  • Compartir a Reddit
  • Compartir per correu

Video Gidona

https://www.gidona.cat/wp-content/uploads/2019/01/anunci-gidona.mp4

Instagram

No images available at the moment

Segueix-nos!!

Entrades recents

  • ELS FIDEUS A LA CASSOLA
  • Sandra Cooper Cantant i compositora
  • Una vida al Club Nàutic Port d’Aro
  • FIRA DE LA GAMBA DE PALAMÓS
  • Calonge i Sant Antoni organitza la primera edició de Festport
© Copyright - GiDona. Powered by YolandaEB
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • INICI
  • REVISTES
  • VIVÈNCIES
  • ENTREVISTES
  • VIATGES
  • DELICATESSEN
  • NOTÍCIES
  • OPINIÓ
  • CONTACTE
  • SUBSCRIU-TE
n151 – Agost 2020 L’Espai Gironès, certificat com a centre comercial amb la màxima garantia...
Scroll to top
  • Aviso Legal
  • Política de Privacidad
  • Política de Cookies
  • Configuración de Cookies
Esta web utiliza cookies propias y de terceros para su correcto funcionamiento y para fines analíticos. Al hacer clic en el botón Aceptar, acepta el uso de estas tecnologías y el procesamiento de tus datos para estos propósitos. Ver
Privacidad