Imma Pardo Propietària de Cruceritis
Va néixer a Girona l’any 1972 i des de ben peti- ta va créixerentre olles, marisc i olor de mar al restaurant familiar. El vincle amb el mar és tan profund que la seva felicitat és completa quan està a l’aigua. “Tot i que jo volia ser guia tu- rística, fins fa nou anys em vaig dedicar al negoci familiar d’hostaleria, deixant apar- cats els meus somnis”, explica Imma.
El primer creuer el va fer l’any 2007, i llavors va descobrir la seva veritable passió: “Vaig tenir clar que, a partir d’aleshores, totes les meves vacances serien en un creuer”. Aquell entusiasme es va convertir en una visió empresarial: “si jo trobava a faltar coneixe- ment i assessorament quan reservava un creuer, probablement altres també”. Així va néixer Cruceritis, el 30 d’octubre de 2016.
I des de l’any 2018 l’acompanya el seu marit, l’Iván, en aquest projecte.
“Som creueristes venent creuers a altres creueristes”
“La motivació principal va ser oferir tot el coneixement,acompanyar, assessorar i ajudar aquells que volguessin contractar un creuer.”
Passió i experiència al servei del client:
Cruceritis és més que una agència: és un equip de 14 apassionats dels creuers, cadascun amb un re- corregut personal que els ha convertit en experts. L’ Imma ha fet 109 creuers i la persona de l’equip que menys ha fet n’ha completat 17. Coneixement dels vaixells, itineraris, ports, operatives… tot està al servei dels clients.
Les xarxes socials són el seu punt fort: Facebook i Instagram connecten una comunitat fidel de creu- eristes, com una gran família que comparteix ex- periències i torna cada any a embarcar-se junt. A més, amb agents repartits per tota Espanya arri- ben a clients d’arreu del país
i més enllà, sempre a prop dels principals ports: Barcelona, València, Alacant, Màlaga i Cadis.
Especialistes en creuers, exploradors del món:
Per assessorar els clients, l’Imma i el seu equip han voltat el món a bord de diferents creuers. Han recorregut ports del Mediterrani, Atlàntic, Carib, Nova Anglaterra, Canadà, Islàndia, Es- còcia, Noruega, Emirats Àrabs i Egipte, entre molts altres. Coneixen de primera mà cadaport, les connexions, els serveis i els detalls que fan que un creuer sigui memorable.
Els creuers es classifiquen per nivells de con- fort: estàndard, premium, luxe, ultra luxe i d’ex- pedició, adaptats a tots els pressupostos i ne- cessitats.I Cruceritis sap perfectament quin vaixell i naviera s’ajusta millor a cada client, després d’escoltar les seves preferències i ex- pectatives.
“Mirem enrere i veiem un equip motivat des del primer dia, on la nostra feina no és només una f
eina: és passió, és hobby”.
Recomanacions de la directora:
Per a algú que mai ha fet un creuer, l’Imma re- comana començar pel Mediterrani: “Tot i que l’itinerari és important, el vaixell en si ja és una experiència completa. Gaudir de tot el que ofereix a bord en només set dies és di- fícil, així que comencem amb recorreguts més accessibles”.
Quant als itineraris més espectaculars, depèn dels gustos: el Carib, els fiords noruecs o els Emirats Àrabs són alguns dels preferits, però per a Imma el que més la va sorprendre va ser un creuer pel Mar Roig que incloïa Egipte, Jordània i Aràbia Saudita: “Coneixer les pirà- mides, Petra i els paisatges des del mar en només set dies va ser fantàstic.”
Pel que fa als creuers de luxe, l’Imma recorda que no hi ha un sol concepte: hi ha creuers ultra exclusius amb codis de vestimenta estric- tes, i d’altres de més relaxats, tots amb itine- raris cuidats, ports poc visitats, activitats variades i xefs amb estrelles Michelin.
“El que més m’agrada dels creuers és que tots els membres de la família poden gau- dir: postes de sol, espectacles, navegació i descobrir nous països sense fer i desfer ma- letes. Tot amb un preu tancat i sense sor- preses.”
“Tot el que fem és perquè els clients visquin la millor experiència possible; conèixer els ports i els vaixells és clau.
Deixa una resposta
Vols unir-te a la conversa?No dubtis a contribuir!