L’ Hotel Peralada Wine Spa & Golf es converteix en el segon hotel a Espanya que ha obtingut el Healthia Certification
El passat 13 de juny es va presentar al Hotel Peralada Wine Spa & Golf una de les grans novetats d’aquest any que s’incorpora a l’oferta del hotel: el Healthia Certification.
Aquest certificat s’ha obtingut gràcies a una sèrie de novetats implementades a l’oferta gastronòmica de l’hotel que permeten alimentar-se saludablement en tots els àpats i en tots els punts de restauració de l’hotel. La certificació Healthia permet a l’hoste practicar una alimentació saludable en general i garanteix que les persones vegetarianes, amb diabetis, sobrepès o obesitat i/o hipercolesterolèmia també puguin continuar cuidant-se al llarg de la seva estada.
Martina Miserachs, CEO de Healthia Certification ens comenta: “per poder obtenir el Healthia Certification, els hotels han de complir els requisits de la ©Norma Healthia, els quals asseguren que la nova oferta gastronòmica permet a l’hoste que es vulgui cuidar, realitzar eleccions saludables durant la seva estada en qualsevol moment del dia. Per poder assolir-los tots, formem i assessorem l’hotel i, través d’auditories, avaluem els canvis aplicats. Cal remarcar que l’Hotel Peralada Wine Spa & Golf és un dels primers hotels que han obtingut el Healthia Certification i a més a més l’han aplicat respectant la seva identitat gastronòmica i amb productes de proximitat.”
Carles Dalmau, subdirector de l’Hotel Peralada Wine Spa & Golf explica: “amb el clar objectiu d’oferir una experiència més completa als nostres clients i apostant per les tendències actuals que cada vegada més demanen la possibilitat de poder-se cuidar en tots els aspectes, vam veure clar que el següent pas havia de ser ampliar la oferta gastronòmica amb alternatives més saludables. Assolir aquest objectiu ha estat possible gràcies al projecte Healthia Certification, que ens ha proporcionat les eines necessàries per fer-ho possible.”
Una de les eines que ofereix el Healthia Certification és una plataforma exclusiva per als hostes de l’hotel, la qual es pot accedir a través d’un codi QR o enllaç, on el client pot veure de forma específica quina és l’oferta saludable que ofereix l’establiment i on la pot trobar. Tota ella va acompanyada d’una sèrie de consells elaborats per dietistes-nutricionistes per si l’hoste està interessat, pugui seguir una alimentació equilibrada i saludable.
La Norma Healthia està revisada pel CAEC-FEDN (Centro de Análisis de la Evidencia Científica de la Fundación Española de Dietistas-Nutricionistas). Els 313 requisits del protocol que revisa els punts de venda de l’hotel (bufet d’esmorzar, dinar i sopar, restaurants a la carta, bar i cafeteria, servei d’habitacions, menús de grups, minibar, amenities i lunch box, entre d’altres) són positius i no excloents. Mitjançant auditories es valoren i garanteixen el compliment i el manteniment dels requisits Healthia establerts per experts dietistes-nutricionistes.
Video Gidona
Pàgines
Entrades recents
- Neus Vila i Figareda – Històries de dones amb connexió personal: la Ramona
- La tria literària de juny 2023
- El grup Perelada celebra el seu centenari amb una exposició immersiva a l’IDEAL
- Júlia Serrat: El penya – segat de cristall , el pervers preu del poder
- Els enginyers del sector públic exigeixen l’equiparació en la classificació professional