El turisme de benestar i l’alimentació saludable es reivindiquen a la Costa Brava i el Pirineu de Girona
El passat 18 de juny, a l’espai Flowers By Bornay, de Barcelona, es va dur a terme «Infusiona’t», un esdeveniment promocional impulsat pel Patronat de Turisme Costa Brava Girona de la Diputació de Girona centrat a promoure entre el públic català l’oferta específica de productes, activitats i serveis de salut i benestar de la Costa Brava i el Pirineu de Girona. Alhora, es van donar a conèixer les noves infusions ecològiques i del territori Costa Brava Essence i Pyrenees Essence, creades per l’empresa Tegust Nature.
L’esdeveniment va consistir en una trobada amb tertúlia dirigida per Núria Coll, directora del mitjà Ets el que menges. En la tertúlia van participar la nutricionista Carla Zaplana, el divulgador de la natura i la nutrició conscient Marc Casabosch el director de màrqueting del Patronat de Turisme Costa Brava Girona, Jaume Marín. Amb ells es va introduir un debat sobre territori, benestar i nutrició, en el qual es va parlar de les nombroses experiències vinculades a aquest àmbit i també de les noves infusions de Tegust.
Sobre el territori, Carla Zaplana va destacar que «és necessari preservar-lo perquè a través d’ell podem extreure moltes coses positives i gaudir del turisme de benestar». El divulgador Marc Casabosch va ressaltar que «les terrers gironines representen una simbiosi de mar i muntanya, i que a través d’aquest territori podem potenciar el gust i l’olfacte per generar vincles amb el paisatge». Finalment de la intervenció de Jaume Marín cal destacar com la demarcació de Girona està enfocant la seva oferta turística cap a un turisme de benestar, de qualitat i més sostenible. Marín va comentar que el Club de Salut i Benestar compta amb més de trenta empreses especialitzades i va enumerar diverses experiències amb què s’exemplifica aquesta oferta.
L’acte «Infusiona’t» va dirigir-se a una seixantena de persones, entre les quals hi havia influencers, professionals del sector i periodistes especialitzats en alimentació saludable i benestar. Tanmateix, varen ser presents representants d’entitats i empreses associades al Club de Màrqueting de Salut i Benestar com ara Mindfulkit i Lloret Turisme.
Video Gidona
Pàgines
Entrades recents
- Neus Vila i Figareda – Històries de dones amb connexió personal: la Ramona
- La tria literària de juny 2023
- El grup Perelada celebra el seu centenari amb una exposició immersiva a l’IDEAL
- Júlia Serrat: El penya – segat de cristall , el pervers preu del poder
- Els enginyers del sector públic exigeixen l’equiparació en la classificació professional