Agents de viatges i periodistes francesos s’interessen per l’oferta turística de la Costa Brava i el Pirineu de Girona per a la temporada 2021
En el context de la Covid-19 i treballant per reactivar el turisme de la demarcació de Girona, els dies 25 i 26 de març, des d’un escenari situat sota la cúpula del Teatre-Museu Dalí de Figueres i en un acte retransmès a través de la plataforma específica per a l’organització d’esdeveniments del Patronat de Turisme Costa Brava Girona de la Diputació de Girona, va tenir lloc l’acció promocional i comercial “Voyage virtuel au coeur de la Costa Brava et des Pyrénées de Gérone”, en la qual van participar cinquanta-cinc professionals del sector turístic francès i una seixantena de la demarcació de Girona.
En el decurs de dues jornades i en un escenari virtual, els agents de viatges francesos van assistir a la presentació de l’oferta turística de les destinacions Costa Brava i Pirineu de Girona per a la temporada 2021, i van gaudir d’un tour guiat virtual per l’interior del Teatre-Museu Dalí de Figueres a càrrec de Montse Aguer, directora dels Museus Dalí. Així mateix, van participar en un qüestionari interactiu acompanyat de dinàmiques de treball en xarxa i, finalment, van dur a terme una agenda de reunions individuals (one to one) amb els seixanta professionals associats als nou clubs de productes de l’entitat, que han donat com a resultat 486 trobades.
En aquesta acció van intervenir Jordi Masquef, vicepresident del Patronat de Turisme Costa Brava Girona, i Norbert Bes, director del Patronat de Turisme Costa Brava Girona, i també va comptar amb la presència de Joan Manuel Sevillano, gerent de la Fundació Gala-Salvador Dalí. Alhora es va comptar amb la col·laboració de la Fundació Gala-Salvador Dalí i la participació activa dels associats als clubs de màrqueting del Patronat de Turisme i de Renfe-SNCF
Video Gidona
No images available at the moment
Segueix-nos!!